NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.
NB! Raamatust „Turunduse lõpp” on saadaval rohkem kui üks variant.
Palun vaadake täpsemat infot altpoolt.
„Turunduse lõpp” on kõvakaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.
Hind: 39.93
Autor: Carlos Gil.
Inglise keelest tõlkinud Kaja Riikoja.
Originaali pealkiri: The end of marketing:humanizing your brand in the age of social media and AI.
Toimetanud Anneli Sihvart.
Raamat „Turunduse lõpp” on Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.
Raamatu „Turunduse lõpp” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Turunduse lõpp” seonduvad märksõnad: turundus, e-turundus, sotsiaalmeedia, sotsiaalsed võrgustikud, tehnoloogilised uuendused, tehisintellekt
„Turunduse lõpp” on kõvakaaneline raamat, 229 lk; 15,6 × 21,7 cm; ↔ 2,2 cm; 368 g.
Raamat „Turunduse lõpp” on Laos nr 3, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Turunduse lõpp” ilmumisandmed: Äripäev, 2020
ISBN/EAN: 9789949694631 (978-9949-694-63-1)
Ostke raamat „Turunduse lõpp” hinnaga 39.93
Inglise keelest tõlkinud Kaja Riikoja.
Originaali pealkiri: The end of marketing:humanizing your brand in the age of social media and AI.
Toimetanud Anneli Sihvart.
Asub Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Ostan selle eksemplari hinnaga 13.93
Kes näppas minu juustu?
13.93
Kirjastaja jälg
17.71
Eesti ja eestlus Leedus
14.70
Utoopia realistidele
19.91
Kuidas naised otsustavad
38.83
Jala jälg
19.91
Väike valge riik
13.93
Püha lehm
24.94
Tagasi Vene võimu all
11.90
Arenda võimeid
27.97
Julge
27.97
Suhtlemise kunst
27.97
Kes on tõeline juht?
24.94
Tõe kehastus
16.96
Sõjakunst
9.39
Buddha ja mässaja
28.82
Soovmõtlemine
24.94
Uued siiditeed
25.50
Raha psühholoogia
23.93
Rahasaladused
21.70
21 õppetundi
18.81
Eesti 100 aastat tagasi
18.18
Koer nimega Money
25.95
Intuitsioon töös
34.94
Erhard Dehio
28.82
Tappidest lahti maailm
24.50
Kuidas kirjutada tekste?
16.96
Võti tulevikku 2024
0.00
Kingitus!
Väärtpaberite teejuht
21.70
Juhtimise argipäev
34.94
Raha ajalugu
12.92
Ostujõud
9.99
Torm enne vaikust
32.99
Patt viib võidule
17.97
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525