„Sotsiaalpedagoogika teooria ja selle praktilisi väljakutseid Eestis” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus, kuid siiski leiab tagakaane ülaosast 4 mm läbimõõduga ümmarguse kollase plekikese.
Kiiresti muutuvas maailmas tuleb igal inimesel leida oma kõht ühiskonnas, enese teostamise võimalused ja toimetuleku teed. Algus selleks tehakse juba lapseeas, kus hakkavad välja kujunema vastavad omadused, ellusuhtumine, väärtushinnangud, põhihoiakud ja toimetulekustrateegiad. Lapseeas otsustub suurel määral ka indiviidi võime omandada haridust – tehtud vead on küll mõningal määral parandatavad, aga selleks on vaja peale lisaaja ja jõupingutuste ka muid soodustavaid tegureid.
Heaoluks vajalike ressursside puudumisel väheneb inimese võimalus integreeruda ühiskonda, osaleda ühiskonna sotsiaalses, majanduslikus, poliitilises ja kultuurilises elus. Indiviidi ja ühiskonna vaheliste seoste nõrgenemine tekitab olukorra, kus inimese põhivajadused jäävad rahuldamata, mille tagajärjeks võib olla sattumine marginaalsesse asendisse. Ühiskonnas, kus areng on väga kiire ja muutused suured, on oht sotsiaalse tõrjutuse tekkeks suurem ja see võib tabada nii täiskasvanuid kui ka – seda enam – lapsi.
Sotsiaalse tõrjutuse all mõistame ilmajäetust võimalusest olla sotsiaalses elus võrdväärne ja täieõiguslik osapool. Siia alla kuuluvad nii majanduslik tõrjutus, koolitusvõimalusist ja sotsiaalsetest hüvedest ilmajäämine, probleemid tervisega kui ka konfliktsus inimsuhetes (eelkõige indiviidile lähedastes sfäärides – peresuhetes, kooliklassis, eakaaslaste hulgas jne.). Indiviid tajub sotsiaalset tõrjutust kaitsetusena. Turvalisus väheneb, kui tulevikku on raske ette näha, kui harjumuspärane tegutsemine võib anda ja annabki ootamatuid tulemusi.
Raamatu „Sotsiaalpedagoogika teooria ja selle praktilisi väljakutseid Eestis” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Sotsiaalpedagoogika teooria ja selle praktilisi väljakutseid Eestis” seonduvad märksõnad: sotsiaalpedagoogika, lastekaitse, lapsed, heaolu, sotsiaalsed oskused, väärkohtlemine, ärevushäired, Eesti (riik), artiklikogumikud
„Sotsiaalpedagoogika teooria ja selle praktilisi väljakutseid Eestis” on pehmekaaneline raamat, 83 lk; 15,0 × 21,0 cm; ↔ 0,6 cm; 122 g.
Raamat „Sotsiaalpedagoogika teooria ja selle praktilisi väljakutseid Eestis” on hetkel laost otsas.
Raamatu „Sotsiaalpedagoogika teooria ja selle praktilisi väljakutseid Eestis” ilmumisandmed: Inger Kraav, 2006
Spordi üldained: I tase
27.97
Väikese hiire päev
10.99
Mittestandardne laps
14.90
Töö traumeeritud lastega
34.94
Montessori väikelaps
24.94
Õpetajaraamat
21.70
Draakonid ei jaga
11.22
Sina oledki mu rõõm
11.11
Montessori beebi
24.99
Aitame lapse rääkima
25.95
Arenguvestlus õpilasega
24.94
Kui koolis on halb
19.91
Uus kool (komplekt)
49.49
Õppiv kool
49.49
Õpime rõõmuga
37.97
Andragoogika
34.94
Lapse väärkohtlemine II
34.94
Sensoa lipusüsteem
34.94
Troonipärijad
34.94
Õpetaja õpiabi
34.94
Kas Eesti PISA on viltu?
33.93
Digi paneb liikuma
33.33
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525