Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.

NB! Raamatust „Reklaamipsühholoogia” on saadaval rohkem kui üks variant.
Palun vaadake täpsemat infot altpoolt.




Teemad: PsühholoogiaÕpikud

Reklaamipsühholoogia


„Reklaamipsühholoogia” on kõvakaaneline raamat. Raamatu seisukord: vähekasutatud, heas korras raamat.

Reklaamipsühholoogia kaanepilt – front cover

Hind: 44.94


Autor: Talis Bachmann.


Toimetanud Aime Kons. Kaane kujundanud Tiina Alver.




„Reklaamipsühholoogia” – tutvustus


Kas suudaksime ette kujutada reklaamitut igapäevaelu? Reklaamid ümbritsevad ja mõjutavad meid kõikjal, pahatihti meid kui ussikesi „õnge võttes”, ilma et ise seda taipaksimegi. Viimastel aastatel on täiustatud reklaamipraktikate ja uute elustiilide „õhuvoolud” hakanud puhuma ka reklaamiteoorias. Heaks abimeheks, kes aitab läbi näha psühhomanipulatsioone ja meile mittevajaliku osava pähemäärimise tehnikaid, saab olla reklaamipsühholoogia õpik.
Lahtiseletatud reklaamipsühholoogia põhimõisted on koondatud raamatu „Reklaamipsühholoogia” lõpus asuvasse terminoloogiasõnastikku.
Kolmas, uue materjaliga täiendatud trükk on kasulik kaaslane nii kõrgkooliõppuritele, reklaamipraktikutele kui ka tavalugejale. Et tegu pole pelgalt õpperaamatuga, näitab kahte eelmist trükki saatnud suur lugejahuvi.



Raamatu „Reklaamipsühholoogia” sisukord

Raamatu „Reklaamipsühholoogia” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Reklaamipsühholoogia” seonduvad märksõnad: reklaamipsühholoogia, kõrgkooliõpikud



Raamatu „Reklaamipsühholoogia” tehnilised andmed


„Reklaamipsühholoogia” on kõvakaaneline raamat, 416 lk; 16,5 × 24,6 cm; ↔ 2,5 cm; 870 g.


Raamat „Reklaamipsühholoogia” on Laos nr 2, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Reklaamipsühholoogia” ilmumisandmed: Ilo, 2009


ISBN/EAN: 9789949170241 (978-9949-17-024-1)

Ostke raamat „Reklaamipsühholoogia” hinnaga 44.94




Raamatust „Reklaamipsühholoogia” on olemas ka järgmised eksemplarid


Reklaamipsühholoogia
Pehmekaaneline raamat.
354 lk; 14,2 × 20,4 cm; ↔ 2,0 cm; 446 g.
Seisukord: tiitellehel tegevuse lõpetanud tõlkebüroo pitser, kaantel mõni väike murdumisjooneke.
Ilmumisandmed: Kontuur Disain, 1994

Autor: Talis Bachmann.




Asub Laos nr 2, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.

Ostan selle eksemplari hinnaga 26.90



Kas suudaksime ette kujutada reklaamitut igapäevaelu? Reklaamid ümbritsevad ja mõjutavad meid kõikjal, pahatihti meid kui ussikesi „õnge võttes”, ilma et ise seda taipaksimegi. Viimastel aastatel on täiustatud reklaamipraktikate ja uute elustiilide „õhuvoolud” hakanud puhuma ka reklaamiteoorias. Heaks abimeheks, kes aitab läbi näha psühhomanipulatsioone ja meile mittevajaliku osava pähemäärimise tehnikaid, saab olla reklaamipsühholoogia õpik. Lahtiseletatud reklaamipsühholoogia põhimõisted on koondatud raamatu lõpus asuvasse terminoloogiasõnastikku. Raamatu „Reklaamipsühholoogia” täiendatud trükk on kasulik kaaslane nii kõrgkooliõppuritele, reklaamipraktikutele kui ka tavalugejale.

Raamatu „Reklaamipsühholoogia” sisukord


SISSEJUHATUS
Mis on reklaamipsühholoogia
Reklaamipsühholoogia põhiprobleemid
Reklaamipsühholoogia ajaloost
REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA LÄHTEALUSED
Reklaami psühholoogiline olemus
Reklaamipsühholoogia „kuldreeglid”
Reklaami struktuur
Reklaamimine kui protsess
Vastuvõtja osalusmäär reklaami psühholoogilise mõju regulaatorina
Hoiakud reklaami mõju regulaatorina
Emotsionaalsed seisundid reklaami mõju regulaatorina
Margiteadvus
Reklaamipsühholoogia terminoloogia: Glossaarium
MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS
Mõjumehhanismide üldine liigitus
Reklaami tajumine
Tähelepanuprotsessid ja reklaam
Reklaami mäletamine
Kujutluse osa reklaami vastuvõtul
Image
Keelekasutus reklaamis
Mõtlemine, otsustamine ja järeldamine reklaami vastuvõtul
Eelistuskäitumise seaduspärasused
Reklaamipsühholoogia seaduspärasused (reklaami psühhonoomia)
Eri reklaamiliikide spetsiifika
TARBIJAPSÜHHOLOOGIA JA REKLAAM
Turu segmenteerimine
Paigutamine ehk positsioneerimine
REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA ERIKÜSIMUSI
Psühholoogilise mõjustamise mudelid
Reklaamipsühholoogia metodoloogia ja meetodid
Praktilise reklaamitegevuse probleeme

Reklaamipsühholoogia
Pehmekaaneline raamat.
354 lk; 14,2 × 20,4 cm; ↔ 2,0 cm; 446 g.
Seisukord: vähekasutatud, sisu heas korras, aga kaaned kulunud, tagakaas rohkem kahjustatud.
Ilmumisandmed: Kontuur Disain, 1994

Autor: Talis Bachmann.




Asub Laos nr 2, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.

Ostan selle eksemplari hinnaga 24.94





Veel üllitisi „Reklaamipsühholoogia” autori(te)lt:





Soovitame lisaks väljaandele „Reklaamipsühholoogia” vaadata ka neid trükiseid:






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525