„Pimenägemine” on kõvakaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.
Hind: 39.93
Autorid: Matt Johnson, Prince Ghuman.
Inglise keelest tõlkinud Ave Põlenik.
Originaali pealkiri: Blindsight: the (mostly) hidden ways marketing reshapes our brains.
Toimetanud Anu Murakas. Kujundanud Jan Garshnek.
Miks maitseb vein paremini, kui peame seda kalliks? Miks hindame originaalteoseid kõrgemalt kui nende koopiaid? „Pimenägemine” on neuroteaduse ning vürtsikate turundusnäidete laineharjal kulgev lustakas reis tarbimiskäitumise maailma.
Brändilogod, mida näeme; kuulutused, millest uudisvoos mööda kerime; reklaamid, mis ekraanilt vastu kumavad; rakendused, mida igapäevaselt kasutame – need on kõigest tarbimismaailma nähtavaks kihiks. Teine, sügavam kiht, on aga hoolega kujundatud nõnda, et see kasutaks ära aju kummalist toimimist, mis mõjutab meid ilma meie teadmise või nõusolekuta.
Neuroteadlane Matt A. Johnson ja turundaja Prince Ghuman heidavad valgust aju ja tarbimise sügavatele vastasmõjudele. Nad annavad turunduse vaatenurgast ülevaate mälestuste ja kogemuste, naudingu ja valu, emotsiooni ja loogika, taju ja tegelikkuse, tähelepanu, otsuselangetuse, sõltuvuse, uudsuse, sümpaatia, empaatia, suhtluse ja teadvustamata sõnumite edastamise neuroteadusest. Teisisõnu, kuidas toimub aju ning kuidas brändid seda ära kasutavad.
Tandem väidab, et meie taju on ekslik: me ei koge maailma päris nii, nagu see tegelikult on, mängides turundajatele kätte ideaalse võimaluse. Selle paremaks mõistmiseks sukelduvad autorid viisidesse, kuidas konstrueerib aju meie kogemust igapäevaelust. Maitseb ju koeratoit hõrgult üksnes siis, kui panna sööjat uskuma, et tegemist on jumaliku pâté’ga. Uuringud, muide, näitavad, et selle kulinaarse eksiarvamuseni on vägagi lihtne jõuda.
Tempokas, nutikas ja haarav „Pimenägemine” heidab uut valgust sügavalt juurdunud uskumustele ja mõttemustritele, mida brändid eelistuste loomiseks osavalt jälgivad. Johnson ja Ghuman põimivad teadusuuringute tulemused suurepärasteks lugudeks, pakkudes tarbijatele, turundajatele, brändidele või lihtsalt neuro-uudishimulikele piisavalt materjali, mille najal järgmisel kogunemisel säravaid etteasteid teha.
Raamatu „Pimenägemine” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Pimenägemine” seonduvad märksõnad: turundus, majanduspsühholoogia, tarbijakäitumine, turunduskommunikatsioon, reklaam, reklaamipsühholoogia
„Pimenägemine” on kõvakaaneline raamat, 335 lk; 15,5 × 21,7 cm; ↔ 2,8 cm; 497 g.
Raamat „Pimenägemine” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Pimenägemine” ilmumisandmed: Äripäev, 2021
ISBN/EAN: 9789949694891 (978-9949-694-89-1)
Ostke raamat „Pimenägemine” hinnaga 39.93
Kuidas rääkida teismelistega nii, et nad kuulaksid, ja kuulata teismelisi nii, et nad räägiksid
24.94
Kuidas lahku minna
9.99
Ilusad suured tüdrukud
14.70
Gastrofüüsika
26.90
Väikesed kuradikesed
21.99
Väikesed kuradikesed 2
21.99
Naine: otse ja ausalt
18.81
Kui jonn tuleb peale
11.22
Mees: otse ja ausalt
12.90
Ühe pere lapsed
18.50
Kuidas hirm toimib
23.90
Kallis Michael!
19.91
Kuidas hoida armastust?
21.70
Ma olen tüdruk
24.74
Kui laste käes on võim
19.99
Heade vanemate salanipid
14.90
Lõpetage tülitsemine!
24.74
Õnnelik aju
21.70
Happy-happy
17.25
Üksikvanema käsiraamat
13.93
Tagasilöögid minu ümber
23.90
Vaid üks asi
19.79
Käbid ja kännud
39.93
Psühhopaatide tarkus
39.93
Tervise loomine
27.90
Sinu lapse unenäod
24.90
Hea elu kunst
24.74
Väikeste sammude jõud
18.80
Hüpnoteraapia
11.50
Koos isaga
7.95
Unerituaalid
16.90
Et elu oleks lihtne
12.90
Miks me magame?
39.79
Mina oma elus
28.80
Armastus ja petmine
21.70
33 sõjastrateegiat
37.97
Vaikus – mõtteselgus
14.90
Erose kütkeis
24.90
Kuidas naised otsustavad
38.83
12 elu mängureeglit
38.38
Piirideta mõistus
37.90
Seisa paigal!
34.90
Aitaja vari
25.95
Arukas maimik
24.94
Sõbraks olemise kunst
24.94
Sundimatult suhetest
24.90
Kõik sünnib su enda peas
23.32
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525