„Milleks uurida meediat?” on lakkadega pehmekaaneline raamat sarjast Bibliotheca mediorum et communicationis. Raamatu seisukord: uus.
Hind: 17.97
Autor: Roger Silverstone. Eessõna autor: Indrek Ibrus.
Inglise keelest tõlkinud Liisi Rünkla.
Originaali pealkiri: Why study the media?.
Kujundanud Sirje Ratso.
Sarja nimetus: Bibliotheca mediorum et communicationis.
„Milleks uurida meediat?” on Briti teadlase Roger Silverstone’i interdistsiplinaarselt eri lähenemisnurki põimiv manifest meedia uuringute suurtest küsimustest. Autori haare on lai nii ajaliselt kui ka geograafiliselt, näiteid leidub kõikjalt maailmast ja eri ajastutest, omavahel seostuvad semiootika, kultuuriuuringud, psühhoanalüüs, etnograafia, sotsioloogia, meediamajanduse uuringud, poliitökonoomia ja meediapoliitika. Raamatus ilmneb tugevalt Silverstone’i lähtumine Raymond Williamsi loodud kultuuriuuringuid ja poliitökonoomiat lõimivast traditsioonist. Olulist rolli mängib raamatu vorm: see on justkui suuline kõne – lihtne, orgaaniline ja elegantne, omamoodi retooriline meistriteos. Sellisena peaaegu mitte-akadeemiline, sobib raamat hästi laiale lugejaskonnale, et meediauuringute keskseid küsimusi ja probleeme tundma õppida.
Roger Silverstone (1945–2006) oli üks mõjukaimaid meediauuringute eestvedajaid. 1998. aastal sai temast esimene Londoni majandusülikooli (LSE) meedia- ja kommunikatsiooniuuringute professor; ta lõi uue osakonna, millest on saanud üks juhtivaid meediavaldkonna uurimiskeskusi maailmas. Silverstone’i sulest ilmus 12 raamatut, neist tuntuim on „Milleks uurida meediat?” („Why Study the Media”, 1999), mis praeguseks on tõlgitud kümnesse keelde.
Raamatu „Milleks uurida meediat?” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Milleks uurida meediat?” seonduvad märksõnad: meedia, meediauuringud, meediakriitika, kommunikatsioonisotsioloogia
„Milleks uurida meediat?” on lakkadega pehmekaaneline raamat, 304 lk; 12,7 × 19,0 cm; ↔ 1,9 cm; 309 g.
Raamat „Milleks uurida meediat?” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Milleks uurida meediat?” ilmumisandmed: Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2019
ISBN/EAN: 9789985588680 (978-9985-58-868-0)
Ostke raamat „Milleks uurida meediat?” hinnaga 17.97
Kuidas hirm toimib
23.90
London: lühibiograafia
37.97
Utoopia realistidele
19.91
Nõudlikult leebe
18.90
Hästi toimiv ühiskond
18.80
33 sõjastrateegiat
37.97
Sundimatult suhetest
24.90
Peeniseraamat
21.70
Uued ajad – uued lapsed
14.90
Väike valge riik
13.93
Inimtulv
34.94
Julge
27.97
Eesti intiimne saladus
17.97
Kõige vanem elukutse
9.99
Suheldes võõrastega
39.39
Edukas vananemine
35.53
Aitamise hind
27.72
Soovmõtlemine
24.94
Üksindusse jäetud
27.97
33 kõnet
23.50
Ma manipuleerin sinuga
22.77
Ühemõõtmeline inimene
20.90
Seks ja sotsiaalmeedia
22.55
Mina olengi regilaul
9.90
Kui koolis on halb
19.91
Ise oled vana!
21.70
Miks petetakse?
23.93
Hulkade sõgedus
38.38
Nõuanded kogu perele
24.94
Valitseja
47.97
Saksamaa käib maha
44.94
Antiikaja naine
37.97
Ekraaniaju
37.97
Elanikust kodanikuks
37.97
Keskaja naine
37.97
Renessansiaja naine
37.97
Sõda Lääne vastu
37.73
Andmise mõte
34.94
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525