„Miks klient rahul ei ole?” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: päris heas korras, kaantel servades vähesed kulumisjäljed.
Raamat „Miks klient rahul ei ole?” vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Miks klient rahul ei ole?” seonduvad märksõnad: käsiraamatud, teenindus, klienditeenindus, ärisuhtlus, kliendid, Eesti (riik)
„Miks klient rahul ei ole?” on pehmekaaneline raamat, 93 lk; 13,5 × 21,5 cm; ↔ 0,6 cm; 117 g.
Raamat „Miks klient rahul ei ole?” on hetkel laost otsas.
Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” ilmumisandmed: Ilo, 1998
ISBN/EAN: 9985571800 (9985-57-180-0)
Kes näppas minu juustu?
13.93
Kirjastaja jälg
17.71
Eesti ja eestlus Leedus
14.70
Utoopia realistidele
19.91
Kuidas naised otsustavad
38.83
Jala jälg
19.91
Väike valge riik
13.93
Püha lehm
24.94
Tagasi Vene võimu all
11.90
Arenda võimeid
27.97
Julge
27.97
Suhtlemise kunst
27.97
Kes on tõeline juht?
24.94
Tõe kehastus
16.96
Sõjakunst
9.39
Buddha ja mässaja
28.82
Soovmõtlemine
24.94
Uued siiditeed
25.50
Raha psühholoogia
23.93
Rahasaladused
21.70
21 õppetundi
18.81
Eesti 100 aastat tagasi
18.18
Koer nimega Money
25.95
Intuitsioon töös
34.94
Erhard Dehio
28.82
Tappidest lahti maailm
24.50
Kuidas kirjutada tekste?
16.96
Võti tulevikku 2024
0.00
Kingitus!
Väärtpaberite teejuht
21.70
Juhtimise argipäev
34.94
Raha ajalugu
12.92
Ostujõud
9.99
Torm enne vaikust
32.99
Patt viib võidule
17.97
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525