„Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.
Inimestena vajame edasiminekut, et mitte jääda kinni oma igapäeva ja manduda. Sama kehtib ettevõtete kohta: innovatsiooni ja arengut vajatakse nagu õhku. Sel hetkel, kui üks ettevõte otsustab mitte enam edasi areneda, võib paralleelselt mõtlema hakata äritegevuse lõpetamisele. Muutuste vajalikkus on saanud pigem reegliks kui erandiks ning nutikamad-julgemad turu ja teenuste uuendajad on selles olukorras kindlasti pikas perspektiivis võitjad.
Ettevõtetes viiakse ellu kõikvõimalikke muudatusi alates muudatustest organisatsioonikultuuris kuni digitaliseerimise, kokkuhoiupoliitika ja rohepöördeni välja. Eri allikates toodud andmete kohaselt ebaõnnestub ettevõtetes u 70% projektidest. See tähendab, et planeeritakse kaugelt rohkem muudatusi kui reaalselt edukalt ellu suudetakse viia. Projekti alustatakse, ta leiab koha eesmärkide roadmap’is või tegevuskavas, tehakse esimesed sammud ning siis juhtub midagi (ilmselt planeerimatut) ning jõud raugeb. Muudatuste juhtimist saabki defineerida kui vajalike tegevuste kogumit selleks, et jõuda organisatsioonis töötavate inimeste või klientidega vanast seisundist uude. Igasuguse projekti õnnestumiseks ja kinnistumiseks on oluline, et võimalikult paljud tuleksid uuendustega kaasa ning leiaksid selleks isikliku motivatsiooni. Selleks tuleb aga ette võtta teadlikke tegevusi inimeste, huvigruppide ja nende motivatsiooni suunal.
Tiina Sakkos, pikaaegse kogemusega juht ja mentor, toob sinuni kuus sammu, mida silmas pidada, et paika panna strateegia, sõnastada eesmärgid, ületada vastupanu ja kommunikeerida selgeid sõnumeid, et mis tahes mastaabi muudatus edukalt ellu viia ja nende 30% õnnestujate hulka kuuluda.
Raamatu „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” seonduvad märksõnad: ettevõtted, ettevõtlus, juhtimine, muudatused, organisatsioonimuutused
„Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” on pehmekaaneline raamat, 215 lk.
Raamat „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” on Laos nr 3, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” ilmumisandmed: Äripäev, 2024
ISBN/EAN: 9789916750186
Ostke raamat „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” hinnaga 44.94
Kes näppas minu juustu?
13.93
Kirjastaja jälg
17.71
Eesti ja eestlus Leedus
14.70
Utoopia realistidele
19.91
Kuidas naised otsustavad
38.83
Jala jälg
19.91
Väike valge riik
13.93
Püha lehm
24.94
Tagasi Vene võimu all
11.90
Arenda võimeid
27.97
Julge
27.97
Suhtlemise kunst
27.97
Kes on tõeline juht?
24.94
Tõe kehastus
16.96
Sõjakunst
9.39
Buddha ja mässaja
28.82
Soovmõtlemine
24.94
Raha psühholoogia
26.96
Uued siiditeed
25.50
Rahasaladused
21.70
Eesti 100 aastat tagasi
18.18
Koer nimega Money
25.95
Intuitsioon töös
34.94
Erhard Dehio
28.82
Tappidest lahti maailm
24.50
Võti tulevikku 2024
0.00
Kingitus!
Siiditeed
39.79
Väärtpaberite teejuht
21.70
Juhtimise argipäev
34.94
Raha ajalugu
12.92
Ostujõud
9.99
Torm enne vaikust
32.99
Patt viib võidule
17.97
Panganduskeel
11.99
© Kirjavara Raamatupood OÜ • Registrikood 16003911 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 2125