Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Majandus, äri

Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida
Muudatuste juhtimine inimkesksetes organisatsioonides


„Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.

Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida Muudatuste juhtimine inimkesksetes organisatsioonides kaanepilt – front cover

Hind: 44.94


Autor: Tiina Sakkos.


Toimetanud Aita Nurga. Kujundanud Pille-Riin Port.




„Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” – tutvustus


Inimestena vajame edasiminekut, et mitte jääda kinni oma igapäeva ja manduda. Sama kehtib ettevõtete kohta: innovatsiooni ja arengut vajatakse nagu õhku. Sel hetkel, kui üks ettevõte otsustab mitte enam edasi areneda, võib paralleelselt mõtlema hakata äritegevuse lõpetamisele. Muutuste vajalikkus on saanud pigem reegliks kui erandiks ning nutikamad-julgemad turu ja teenuste uuendajad on selles olukorras kindlasti pikas perspektiivis võitjad.

Ettevõtetes viiakse ellu kõikvõimalikke muudatusi alates muudatustest organisatsioonikultuuris kuni digitaliseerimise, kokkuhoiupoliitika ja rohepöördeni välja. Eri allikates toodud andmete kohaselt ebaõnnestub ettevõtetes u 70% projektidest. See tähendab, et planeeritakse kaugelt rohkem muudatusi kui reaalselt edukalt ellu suudetakse viia. Projekti alustatakse, ta leiab koha eesmärkide roadmap’is või tegevuskavas, tehakse esimesed sammud ning siis juhtub midagi (ilmselt planeerimatut) ning jõud raugeb. Muudatuste juhtimist saabki defineerida kui vajalike tegevuste kogumit selleks, et jõuda organisatsioonis töötavate inimeste või klientidega vanast seisundist uude. Igasuguse projekti õnnestumiseks ja kinnistumiseks on oluline, et võimalikult paljud tuleksid uuendustega kaasa ning leiaksid selleks isikliku motivatsiooni. Selleks tuleb aga ette võtta teadlikke tegevusi inimeste, huvigruppide ja nende motivatsiooni suunal.

Tiina Sakkos, pikaaegse kogemusega juht ja mentor, toob sinuni kuus sammu, mida silmas pidada, et paika panna strateegia, sõnastada eesmärgid, ületada vastupanu ja kommunikeerida selgeid sõnumeid, et mis tahes mastaabi muudatus edukalt ellu viia ja nende 30% õnnestujate hulka kuuluda.



Raamatu „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” sisukord

Raamatu „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” seonduvad märksõnad: ettevõtted, ettevõtlus, juhtimine, muudatused, organisatsioonimuutused



Raamatu „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” tehnilised andmed


„Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” on pehmekaaneline raamat, 215 lk.


Raamat „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” on Laos nr 3, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” ilmumisandmed: Äripäev, 2024


ISBN/EAN: 9789916750186

Ostke raamat „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” hinnaga 44.94



Soovitame lisaks väljaandele „Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida” vaadata ka neid trükiseid:


Julge
Julge

27.97


Võti tulevikku 2024
Võti tulevikku 2024

0.00
Kingitus!

Siiditeed
Siiditeed

39.79






© Kirjavara Raamatupood OÜ • Registrikood 16003911 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 2125