„Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” on lakkadega pehmekaaneline raamat sarjast Bibliotheca mediorum et communicationis. Raamatu seisukord: uus.
Autor: Andreas Hepp. Järelsõna autor: Ragne Kõuts-Klemm.
Saksa keelest tõlkinud Katrin Kaugver.
Originaali pealkiri: Medienkultur: die Kultur mediatisierter Welten.
Kujundanud Sirje Ratso.
Sarja nimetus: Bibliotheca mediorum et communicationis.
Kuidas muutub ühiskond olukorras, kus suurt osa tänapäevasest kommunikatsioonist vahendab mõni tehnoloogiline meedium? Andreas Heppi raamat „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” pakub veenva mõtteraamistiku mõistmaks ja analüüsimaks, kuidas meedia vormib meie igapäevaelu ja sotsiaalseid institutsioone. Raamat räägib sellest, mida on meedia üha suurem maht meie igapäevas teinud meie elu ja ühiskonnaga. Sellist meediast küllastunud kultuurikeskkonda nimetab Hepp meediastunud ühiskonnaks.
„Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” esitab meediastumise kui kultuurifenomeni sotsiaalteadusliku analüüsi raamistiku, koondab teadmise tehtu kohta ja pakub aluse, kuidas muutusi edasi uurida. „Meediastumine” on keskse mõiste, mis iseloomustab praegust rahvusvahelist arutelu meedia üle. Hepp on selles arutelus eelkõige silma paistnud oma kauaaegse keskendumisega kultuuriuuringute traditsioonile, ühendades oma meediastumise teoorias kultuuriteooria ja sotsioloogilised ning institutsionalistlikud lähenemisviisid.
Andreas Hepp (sündinud 1970) on saksa meediauurija, Bremeni ülikooli professor. Tema uurimissuunad hõlmavad muuhulgas meedia- ja kommunikatsiooniteooriaid, meediasotsioloogiat ning -psühholoogiat ja meediastumise uuringuid.
Raamatu „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” seonduvad märksõnad: meedia, meediauuringud, kultuurisotsioloogia, kommunikatsioonisotsioloogia, telekommunikatsioon, tehnoloogia areng
„Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” on lakkadega pehmekaaneline raamat, 302 lk; 12,6 × 18,9 cm; ↔ 1,9 cm; 308 g.
Raamat „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” on hetkel laost otsas.
Raamatu „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” ilmumisandmed: Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2018
ISBN/EAN: 9789985588598 (978-9985-58-859-8)
Milleks uurida meediat?
17.97
Kuidas hirm toimib
23.90
London: lühibiograafia
37.97
Utoopia realistidele
19.91
Nõudlikult leebe
18.90
Hästi toimiv ühiskond
18.80
33 sõjastrateegiat
37.97
Sundimatult suhetest
24.90
Peeniseraamat
21.70
Uued ajad – uued lapsed
14.90
Väike valge riik
13.93
Inimtulv
34.94
Julge
27.97
Eesti intiimne saladus
17.97
Kõige vanem elukutse
9.99
Suheldes võõrastega
39.39
Edukas vananemine
35.53
Aitamise hind
27.72
Soovmõtlemine
24.94
Üksindusse jäetud
27.97
33 kõnet
23.50
Ma manipuleerin sinuga
22.77
Ühemõõtmeline inimene
20.90
Seks ja sotsiaalmeedia
22.55
Mina olengi regilaul
9.90
Kui koolis on halb
19.91
Ise oled vana!
21.70
Miks petetakse?
23.93
Hulkade sõgedus
38.38
Nõuanded kogu perele
24.94
Valitseja
47.97
Saksamaa käib maha
44.94
Antiikaja naine
37.97
Ekraaniaju
37.97
Elanikust kodanikuks
37.97
Keskaja naine
37.97
Renessansiaja naine
37.97
Sõda Lääne vastu
37.73
Andmise mõte
34.94
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525