Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Ühiskond, sotsioloogiaArvutid, elektroonika

Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur


„Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” on lakkadega pehmekaaneline raamat sarjast Bibliotheca mediorum et communicationis. Raamatu seisukord: uus.

Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur kaanepilt – front cover


Autor: Andreas Hepp. Järelsõna autor: Ragne Kõuts-Klemm.


Saksa keelest tõlkinud Katrin Kaugver.


Originaali pealkiri: Medienkultur: die Kultur mediatisierter Welten.


Kujundanud Sirje Ratso.


Sarja nimetus: Bibliotheca mediorum et communicationis.




„Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” – tutvustus


Kuidas muutub ühiskond olukorras, kus suurt osa tänapäevasest kommunikatsioonist vahendab mõni tehnoloogiline meedium? Andreas Heppi raamat „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” pakub veenva mõtteraamistiku mõistmaks ja analüüsimaks, kuidas meedia vormib meie igapäevaelu ja sotsiaalseid institutsioone. Raamat räägib sellest, mida on meedia üha suurem maht meie igapäevas teinud meie elu ja ühiskonnaga. Sellist meediast küllastunud kultuurikeskkonda nimetab Hepp meediastunud ühiskonnaks.

„Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” esitab meediastumise kui kultuurifenomeni sotsiaalteadusliku analüüsi raamistiku, koondab teadmise tehtu kohta ja pakub aluse, kuidas muutusi edasi uurida. „Meediastumine” on keskse mõiste, mis iseloomustab praegust rahvusvahelist arutelu meedia üle. Hepp on selles arutelus eelkõige silma paistnud oma kauaaegse keskendumisega kultuuriuuringute traditsioonile, ühendades oma meediastumise teoorias kultuuriteooria ja sotsioloogilised ning institutsionalistlikud lähenemisviisid.

Andreas Hepp (sündinud 1970) on saksa meediauurija, Bremeni ülikooli professor. Tema uurimissuunad hõlmavad muuhulgas meedia- ja kommunikatsiooniteooriaid, meediasotsioloogiat ning -psühholoogiat ja meediastumise uuringuid.



Raamatu „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” sisukord

Raamatu „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” seonduvad märksõnad: meedia, meediauuringud, kultuurisotsioloogia, kommunikatsioonisotsioloogia, telekommunikatsioon, tehnoloogia areng



Raamatu „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” tehnilised andmed


„Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” on lakkadega pehmekaaneline raamat, 302 lk; 12,6 × 18,9 cm; ↔ 1,9 cm; 308 g.


Raamat „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” on hetkel laost otsas.


Raamatu „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” ilmumisandmed: Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2018


ISBN/EAN: 9789985588598 (978-9985-58-859-8)



Raamatuga „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” samast sarja(de)st:





Soovitame lisaks väljaandele „Meediakultuur: meediastunud maailmade kultuur” vaadata ka neid trükiseid:


Inimtulv
Inimtulv

34.94


Julge
Julge

27.97


33 kõnet
33 kõnet

23.50


Valitseja
Valitseja

47.97






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525