Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Õpikud

Meedia mõju: uus õppekava


„Meedia mõju: uus õppekava” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.

Meedia mõju: uus õppekava kaanepilt – front cover

Hind: 27.97


Autor: Külliki Kask.


Toimetanud Esta Prangel, Merilin Aruvee.




„Meedia mõju: uus õppekava” – tutvustus


Uues õpikus on enam-vähem samal kujul säilitatud meedia olulisi aspekte vaatlevad peatükid: meedia olemus ja liigid, erinevate meediumide roll ühiskonnas, sõnavabadus ja ajakirjandusvabadus. Liidetud on avaliku ja varjatud mõjutamise ning reklaami peatükk. Täiendatud on trükiajakirjanduse, raadio, televisiooni ja uue meedia peatükke.

Lisatud on teemad infoühiskond ja meediaga suhtlemine, milles autor osundab ohtudele, mis varitsevad meedia mõjuvõimu alahindavaid inimesi. Välja aga on jäetud Eesti ajakirjanduse ajaloo peatükk. Samuti keskendub uuendatud õpik tekstianalüüsile.

Õpikus „Meedia mõju: uus õppekava” on arvukalt tööülesandeid, mis võimaldavad kasutada tänapäevaseid aktiivõppe meetodeid. Osa ülesannetest on seotud mitmesuguste ajakirjandustekstidega, mis on avaldatud õpiku lisas.

Õpiku „Meedia mõju: uus õppekava” parandamisel-täiendamisel on arvestatud 2010.aastal vastu võetud PGS-iga ning jätkuvalt on lähtutud peamisest eesmärgist: kujundada õpilastest kriitilisi meediatarbijaid, kes oskavad meedias orienteeruda, meediaga suhelda ning end meedias väljendada.

Meediaõpiku uut, parandatud trükki saab kasutada keele ja kirjanduse kursuse „Meedia ja mõjutamine” õpetamisel.

Õpiku „Meedia mõju: uus õppekava” autor Külliki Kask on Tartu Karlova Gümnaasiumi eesti keele ja kirjanduse õpetaja-metoodik.



Raamatu „Meedia mõju: uus õppekava” sisukord

Raamatu „Meedia mõju: uus õppekava” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Meedia mõju: uus õppekava” seonduvad märksõnad: meedia, meediaõpetus, massikommunikatsioon, ajakirjandus, raadio, televisioon, mõjud, mõjutamine, gümnaasiumid, kooliõpikud



Raamatu „Meedia mõju: uus õppekava” tehnilised andmed


„Meedia mõju: uus õppekava” on pehmekaaneline raamat, 111 lk; 21,0 × 29,6 cm; ↔ 0,8 cm; 300 g.


Raamat „Meedia mõju: uus õppekava” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Meedia mõju: uus õppekava” ilmumisandmed: Avita, 2013


ISBN/EAN: 9789985219683 (978-9985-2-1968-3)

Ostke raamat „Meedia mõju: uus õppekava” hinnaga 27.97



Veel üllitisi „Meedia mõju: uus õppekava” autori(te)lt:





Soovitame lisaks väljaandele „Meedia mõju: uus õppekava” vaadata ka neid trükiseid:






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525