Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Õpikud

McQuaili massikommunikatsiooni teooria


„McQuaili massikommunikatsiooni teooria” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: vähekasutatud, sisu ilus, kaante nurgad paar mm kergelt paindes.

McQuaili massikommunikatsiooni teooria kaanepilt – front cover

Hind: 39.39


Autor: Denis McQuail. Eessõna autor: Peeter Vihalemm.


Inglise keelest tõlkinud Helen Noormets, Kertu Saks, Merit Karise.


Originaali pealkiri: McQuail’s mass communication theory.


Kujundanud Roosmarii Kurvits, Tiit Hennoste.




„McQuaili massikommunikatsiooni teooria” – tutvustus


Denis McQuail on Amsterdami ülikooli professor emeritus massikommunikatsiooni alal ja külalisprofessor Southamptoni ülikoolis, paljude tuntud raamatute autor, mille hulgas tuleks lisaks käesolevale eriliselt esile tõsta järgmisi: Media Performance: Mass Communication and the Public Interest (Sage 1992); Communication Models(koos Sven Windahliga, 2. trükk Longman 1993); Audience Analysis (Sage, 1997); Media Policity: Convergence, Concentration and Commerce (koos Karen Siunega, Sage 1998); McQuail’s Reader in Mass Communication Theory (Sage 2002); Key Concepts in Communication (Sage 2003). 2003. a sügiseks on välja kuulutatud veel järgmiste raamatute ilmumine: Introduction: The Euromedia Handbook (toimetaja koos Mary Kelly ja Gianpietro Mazzoleniga, 3. trükk, Sage); Media Accountability and Freedom of Publication (Oxford University Press). McQuaili raamatuid on tõlgitud paljudesse keeltesse ja neid kasutatakse õppevahendina üle kogu maailma.

Kevadel 1998 pidas Denis McQuail loenguid auditooriumi uurimise alal ka Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonnas.

Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” 1. trükk ilmus 1983, 2. trükk 1987, 3. trükk 1994 ja 4. trükk 2000. Iga kord olnud tegemist täielikult läbi kirjutatud ja tugevasti täiendatud versiooniga. 1. trükist alates on see terviklik ja kõikehõlmav ülevaade kogu meedia valdkonnast olnud üks maailma kõige sagedamini kasutatud õppevahendeid massikommunikatsiooni sissejuhatavatel kursustel.



Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” sisukord

Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” seonduvad märksõnad: kommunikatsiooniteooria, meedia, massikommunikatsioon, kõrgkooliõpikud



Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” tehnilised andmed


„McQuaili massikommunikatsiooni teooria” on pehmekaaneline raamat, 496 lk; 17,6 × 24,5 cm; ↔ 2,8 cm; 850 g.


Raamat „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” ilmumisandmed: Tartu Ülikool, 2003


ISBN/EAN: 9789985567784 (9985-56-772-2, 9985567722)

Ostke raamat „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” hinnaga 39.39



Soovitame lisaks väljaandele „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” vaadata ka neid trükiseid:






© Kirjavara Raamatupood OÜ • Registrikood 16003911 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 2125