„McQuaili massikommunikatsiooni teooria” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: vähekasutatud, sisu ilus, kaante nurgad paar mm kergelt paindes.
Hind: 39.39
Autor: Denis McQuail. Eessõna autor: Peeter Vihalemm.
Inglise keelest tõlkinud Helen Noormets, Kertu Saks, Merit Karise.
Originaali pealkiri: McQuail’s mass communication theory.
Kujundanud Roosmarii Kurvits, Tiit Hennoste.
Denis McQuail on Amsterdami ülikooli professor emeritus massikommunikatsiooni alal ja külalisprofessor Southamptoni ülikoolis, paljude tuntud raamatute autor, mille hulgas tuleks lisaks käesolevale eriliselt esile tõsta järgmisi: Media Performance: Mass Communication and the Public Interest (Sage 1992); Communication Models(koos Sven Windahliga, 2. trükk Longman 1993); Audience Analysis (Sage, 1997); Media Policity: Convergence, Concentration and Commerce (koos Karen Siunega, Sage 1998); McQuail’s Reader in Mass Communication Theory (Sage 2002); Key Concepts in Communication (Sage 2003). 2003. a sügiseks on välja kuulutatud veel järgmiste raamatute ilmumine: Introduction: The Euromedia Handbook (toimetaja koos Mary Kelly ja Gianpietro Mazzoleniga, 3. trükk, Sage); Media Accountability and Freedom of Publication (Oxford University Press). McQuaili raamatuid on tõlgitud paljudesse keeltesse ja neid kasutatakse õppevahendina üle kogu maailma.
Kevadel 1998 pidas Denis McQuail loenguid auditooriumi uurimise alal ka Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakonnas.
Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” 1. trükk ilmus 1983, 2. trükk 1987, 3. trükk 1994 ja 4. trükk 2000. Iga kord olnud tegemist täielikult läbi kirjutatud ja tugevasti täiendatud versiooniga. 1. trükist alates on see terviklik ja kõikehõlmav ülevaade kogu meedia valdkonnast olnud üks maailma kõige sagedamini kasutatud õppevahendeid massikommunikatsiooni sissejuhatavatel kursustel.
Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” seonduvad märksõnad: kommunikatsiooniteooria, meedia, massikommunikatsioon, kõrgkooliõpikud
„McQuaili massikommunikatsiooni teooria” on pehmekaaneline raamat, 496 lk; 17,6 × 24,5 cm; ↔ 2,8 cm; 850 g.
Raamat „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” ilmumisandmed: Tartu Ülikool, 2003
ISBN/EAN: 9789985567784 (9985-56-772-2, 9985567722)
Ostke raamat „McQuaili massikommunikatsiooni teooria” hinnaga 39.39
Maalritööd
24.74
Kulinaaria: õpik
17.97
Peremeditsiin
84.90
Värvide salaelu
37.73
Vabamaadluse õpik
4.90
Basskitarri piibel + CD
12.92
Joonistamine algajale
37.97
Bite-size Britain
9.90
Orgaanilised polümeerid
13.90
Kirjutamise kunst
24.90
Piirideta mõistus
37.97
Eurolingua English
27.97
Traktoriõpe
27.90
Aitaja vari
25.95
Õmblemisõpik lastele
9.99
Liikle rõõmuga!
5.95
Trummari piibel
13.99
Joonista koeri
11.99
Õpime ujuma
29.79
Soome keel iseõppijale
44.94
Psühholoogia kõigile
9.90
Pärilikkusmeditsiin
44.94
Mängime bridži!
37.97
Andragoogika
34.94
Digifoto kursus
27.97
Toitumisõpetus
24.94
Ladina keele grammatika
24.94
© Kirjavara Raamatupood OÜ • Registrikood 16003911 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 2125