Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Majandus, äriÕpikud

Kotleri turundus
Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid


„Kotleri turundus” on pehmekaaneline raamat sarjast Best. Raamatu seisukord: väga hästi säilinud eksemplar, kaante pinnalt leiab vastu valgust vaadates kriimustusi.

Kotleri turundus Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid kaanepilt – front cover

Hind: 24.74


Autor: Philip Kotler.


Inglise keelest tõlkinud Liina Kaljulaid.



Sarja nimetus: Best.




„Kotleri turundus” – tutvustus


Philip Kotleri nimi ei vaja majandus- ja ärijuhtimise alase haridusega inimesele pikka tutvustust. Seda kuuleb hiljemalt turunduse sissejuhatava kursuse esimeses loengus. Kotleri õpik „Marketing Management” on turunduse peamiseks õppevahendiks olnud juba peaaegu 30 aastat.

Philip Kotler (sündinud 1931) on turundusega tegelenud juba üle 30 aasta. Kokku on ta kirjutanud 25 raamatut, nende seas õpik „Marketing Management”, mida The Financial Times on nimetanud oma valdkonnas parimaks raamatuks läbi aegade. Paljude jaoks on Kotleri teosed turunduse aabitsaks.

Kotler on arvatavasti teinud rohkem kui keegi teine, tsementeerimaks turunduse kui tõsiselt võetava distsipliini reputatsiooni. Turundusele on Kotler alati lähenenud just juhtimise vaatenurgast, pidades seda kogu ettevõtte strateegia võtmeks. Kotleri pikk akadeemiline karjäär on möödunud peamiselt Chicago Northwestern University’s, kuid loenguid on ta andnud väga paljudes tunnustatud ärikoolides. Õpetamise kõrval on ta aga tegutsenud aktiivne nõustajana ja konsultandina mitmetes kuulsates ettevõtetes, nimetagem vaid – IBM, General Electric, Ford, Michelin, Merck, DuPont. Väga populaarsed on olnud tema turundusealased seminarid nii USAs, Euroopas ja Aasias.

„Kotleri turundus” anti esmakordselt välja kirjastuse The Free Press väljaandel 1999. aastal („Kotler on Marketing”) ning võtab lühidalt kokku kogu turunduse protsessi. Peamiselt põhineb raamat Kotleri loengute sarjal, mida ta on pidanud erinevates maailma ülikoolides.

Raamat „Kotleri turundus” koosneb neljast peatükist – strateegiline, taktikaline, haldus- ja üleminekuturundus. Üleminekuturunduse all peab Kotler silmas uut turgu – internetti, mis on juba muutnud ja ka tulevikus oluliselt muudab turunduse protsessi. Head näited teevad lugemise väga huvitavaks, iga peatüki lõpus on esitatud küsimused, mille abil saab oma ettevõtte olukorda hinnata ja loetut meenutada.

Tegemist on esimese eestikeelse Philip Kotleri raamatuga, mis on üllatav, arvestades viimastel aastatel ilmunud majanduskirjanduslike raamatute nimetuste arvu! Neile, kellel ei ole aega Kotleri 700-leheküljelist põhiteost lugeda, on see raamat just sobivaks lugemiseks. See ei ole raamat ainult turundusega tegelejatele, vaid kõigile, kes ettevõtluses tegevad on. Üliõpilastele õppimiseks, teistele edukaks rakendamiseks.



Raamatu „Kotleri turundus” sisukord

Raamatu „Kotleri turundus” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Kotleri turundus” seonduvad märksõnad: turundus, turundusstrateegiad, e-äri, turunduse juhtimine, kõrgkooliõpikud



Raamatu „Kotleri turundus” tehnilised andmed


„Kotleri turundus” on pehmekaaneline raamat, 244 lk; 15,6 × 23,5 cm; ↔ 2,0 cm; 345 g.


Raamat „Kotleri turundus” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Kotleri turundus” ilmumisandmed: Pegasus, 2002


ISBN/EAN: 9789985939444 (9985-9394-4-1, 9985939441)

Ostke raamat „Kotleri turundus” hinnaga 24.74



Veel üllitisi „Kotleri turundus” autori(te)lt:





Raamatuga „Kotleri turundus” samast sarja(de)st:


Alasti
Alasti

16.61


Hindamatu
Hindamatu

15.90


München
München

24.90


Peegeldus
Peegeldus

16.61


Ravi
Ravi

21.70







© Kirjavara Raamatupood OÜ • Registrikood 16003911 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 2125