„Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: väga hästi säilinud eksemplar.
Käesolev töö on mõeldud kehalise kasvatuse teooria ja metoodika kursuse õppematerjaliks pedagoogika ja algõpetuse metoodika ning pedagoogika ja koolieelse psühholoogia eriala statsionaarsetele ja kaugõppeüliõpilastele. Õppematerjali aluseks on nimetatud erialade kehalise kasvatuse teooria ja metoodika praegu kehtivad õppeprogrammid. Kehalise kasvatuse eriala üliõpilastele on see kasutamiseks liige pinnapealne, ent nemadki võivad nähtavasti leida siit ühtteist vajalikku.
„Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” on jätkuks varematel aastatel mitmete kordustrükkidena ilmunud õppematerjalile „Kehalise kasvatuse teooria ja metoodika üldised alused I–II”.
Töö kirjutamisel püüdis autor kogu kehaliste harjutuste õpetamise viia ühtsesse süsteemi, sest küllaltki paljudes küsimustes, eriti algklasside, on kehalise kasvatuse metoodikud erinevatel seisukohtadel, kasutavad erinevaid mõisteid, üht ja sama mõistet tõlgitsetakse mitmeti, öeldu on eriti maksev abistamise, vigade parandamise, õpilaste töö organiseerimise meetodite kohta.
Et kehaliste harjutuste õpetamise protsess oleks lugejale paremini mõistetav, esitatakse see õpetamise etappide kaupa. Iga etapi juures käsitletakse neid õppemeetodeid, milliste kasutamist siin alustatakse ja mis on sel etapil põhilised, olulisimad.
Ühtlasi peetagu silmas, et käesolev töö on mõeldud tulevastele lasteaia kasvatajatele ja algklassiõpetajatele, kes muu kõrval annavad ka kehalist kasvatust. Seepärast polegi siin peatatud nende õppemeetodite ja metoodiliste võtete juures, milliseid kehaliste harjutuste õpetamisel koolieelikutele ning algklassiõpilastele eale mittevastavuse tõttu ei kasutata. Sama on maksev ka teiste taoliste küsimuste kohta.
Lõpuks olgu öeldud, et kõigil üldistel didaktika küsimustel, auliseid käsitletakse pedagoogika kursusel, peatutakse käesolevas töös dubleerimise vältimiseks vaid üsna põgusalt või ei tehta seda üldse. Viimane on maksev nende küsimuste kohta, mis ei ole kehalisele kasvatusele kui praktilisele õppeainele omased.
Minu sügavaim tänu Eleonora Mägerile ja Helvi Koolmannile suure töö eest käesoleva õppematerjali trükivalmis seadmisel. Samuti suur tänu retsensentidele dots. R. Isokile ja pedagoogikakandidaat T. Paule ning vastutavale toimetajale TPedI kehalise kasvatuse kateedri juhatajale S. Roosmale, kes õppematerjali eelnevalt läbi lugesid ja tegid omapoolseid kasulikke parandusettepanekuid. Veel kord suur tänu kõigile eelnimetatuile.
Võsul, märtsikuul 1983. a.
– ENDEL ISOP, pedagoogikakandidaat, dotsent ENSV teeneline õpetaja
Raamatu „Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” seonduvad märksõnad: kehalised harjutused, kehaline kasvatus, õpetamise metoodika, kõrgkooliõpikud
„Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” on pehmekaaneline raamat, 92 lk; 14,3 × 19,9 cm; ↔ 0,5 cm; 87 g.
Raamat „Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” ilmumisandmed: Tallinna Pedagoogikaülikool, 1992
Ostke raamat „Kehaliste harjutuste õpetamise üldised alused” hinnaga 9.79
Liikumismängud
9.79
Maalritööd
24.74
Kulinaaria: õpik
17.97
Peremeditsiin
84.90
Värvide salaelu
37.73
Vabamaadluse õpik
4.90
Joonistamine algajale
37.97
Bite-size Britain
9.90
Orgaanilised polümeerid
13.90
Kirjutamise kunst
24.90
Piirideta mõistus
37.90
Eurolingua English
27.97
Traktoriõpe
27.90
Aitaja vari
25.95
Õmblemisõpik lastele
9.99
Liikle rõõmuga!
5.95
Trummari piibel
13.99
Õpime ujuma
29.79
Soome keel iseõppijale
44.94
Psühholoogia kõigile
9.90
Pärilikkusmeditsiin
44.94
Andragoogika
34.94
15 minutit inglise keelt
27.97
Digifoto kursus
23.93
15 minutit saksa keelt
15.95
Joonista koeri
11.99
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525