„Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: väga hästi säilinud eksemplar, kaante servades vähesed kulumisjäljed, nurgad paar mm painutatud-murtud.
Autori arvates on Eesti kaubandusteaduse ja -praktika vahel kujunenud suur lõhe. Kaubandus kui tegevusala on jõudsalt arenenud ja teisenenud, on jõutud valdavalt isereguleeruvate protsessideni. Kaubanduse kohta on olemas vajalikud õigusaktid, samuti on seletatud kaubanduse mõisteid ametkondlikes materjalides. Viimaste väljatöötamise tippaeg langes kokku kaubanduskõrghariduse ja teadusuuringute lõppemisega Tartu Ülikoolis. Tulemuseks on n-ö õigusterminoloogia juurdumine kaubanduspraktikas ja -kutseõpetuses, mis mõneti lahkneb kaubandusteaduses kasutatavatest mõistetest. Seda lõhet ja neid erinevusi aitab käesolev raamat ületada.
Raamat on valminud autori pikaajalise kaubandusalase õppe- ja teadustöö põhjal. Analoogses valdkonnas on autor varem avaldanud „Kaubandusteaduse alused” (1996), „Ettevõtlus hulgikaubanduses” (1995) ning arvukalt teadusartikleid teadus- ja koolituskonverentside ettekannete ja artiklite kogumikes. Eelnevaid käsitlusi on käesolevas raamatus oluliselt edasi arendatud ja täiendatud.
Raamat „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” tugineb eelkõige kaubanduse klassikalisele käsitlusele saksa keeleruumis, mida on kontsentreeritud ning seostatud Eesti praktikaga. Mõistmaks uut, tuleb tunda aluseid, mis on rajatud mitusada aastat tagasi, mida on lihvitud aastakümnete jooksul ja millest on välja kujunenud uued, ajakohased käsitlused. Peale põhimõistete avamise ja täpsustamise keskendub raamat põhiseoste sisulisele avamisele, põhjus-tagajärg-seostele. Metoodiliseks aluseks on kaubanduse eri tasandid: makrokäsitlus (I osa) ehk kaubanduse kui tegevusala käsitlus; mikrokäsitlus (II osa) ehk kaubandusettevõtte kompleksne käsitlus ja mesokäsitlus (III osa) ehk kaubandusettevõtete arenguprotsesside, koostöö ja konkurentsi käsitlus. Olulisemat tähelepanu on pööratud kahele viimasele, sest nende kohta puudub eestikeelne teaduslik käsitlus.
Raamat „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on ette nähtud eelkõige kaubanduse õpetajatele ja õppejõududele nii kutsehariduskeskustes kui ka rakenduskõrgkoolides – mõnes õppeaines (nt kaubanduse alused) otseseks kasutamiseks, teistes määramaks selle aine kohta kaubanduse üldkäsitluse kontekstis. Sama oluline on raamat kaubanduserialade õpilastele ja üliõpilastele kaubandusest tervikpildi saamiseks, uurimis- ja lõputööde, samuti kaubandusalaste bakalaureuse-, magistri-ja doktoritööde kirjutamiseks. Raamatuga soovib autor virgutada õppijais ja kolleegides ka kriitilise kaasamõtlemise võimet oma arvamuse kujundamisel nii diskussioonilistes küsimustes kui ka terminoloogias.
Raamatuga „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” seonduvad märksõnad: kaubandus, kaubandusteooria, õppematerjalid
„Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on pehmekaaneline raamat, 203 lk; 21,1 × 27,1 cm; ↔ 1,2 cm; 605 g.
Raamat „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” ilmumisandmed: Innove, 2014
ISBN/EAN: 9789949524679 (978-9949-524-67-9)
Ostke raamat „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” hinnaga 34.94
Maalritööd
24.74
Kulinaaria: õpik
17.97
Peremeditsiin
84.90
Värvide salaelu
37.73
Vabamaadluse õpik
4.90
Joonistamine algajale
37.97
Bite-size Britain
9.90
Orgaanilised polümeerid
13.90
Kirjutamise kunst
24.90
Piirideta mõistus
37.90
Eurolingua English
27.97
Traktoriõpe
27.90
Aitaja vari
25.95
Õmblemisõpik lastele
9.99
Liikle rõõmuga!
5.95
Trummari piibel
13.99
Joonista koeri
11.99
Õpime ujuma
29.79
Soome keel iseõppijale
44.94
Psühholoogia kõigile
9.90
Pärilikkusmeditsiin
44.94
Mängime bridži!
37.97
Andragoogika
34.94
15 minutit saksa keelt
15.95
Ladina keele grammatika
24.94
© Kirjavara Raamatupood OÜ • Registrikood 16003911 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 2125