„Kasvatustegelikkuse ajakajalisi peegeldusi: valik kasvatusteaduslikke uurimusi” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: väga hästi säilinud eksemplar, kaante nurgad paar mm painutatud-murtud, muus osas täiesti puhas ja terve.
Hind: 27.97
Koostaja: Tiiu Kuurme.
Toimetanud Tiiu Kuurme.
Retsenseerinud Inna Järva, Mare Leino. Kujundanud Eneken Moorlat.
Kasvatustegelikkus ja kool selle osana toimivad tihedas ajastuseotuses. Ajastu-omased mentaliteedid ja väärtused määravad, mida loetakse tähtsaks kasvatuses ning millist keskkonda ja valikuid luuakse institutsionaliseeritud hariduses. Järeltuleva põlve arenguruum on just nii kitsas või lai, kuidas mõistetakse inimest, last, teadmisi, ühiskonda ja kogukonna või rahvuse tulevikku. Ka uurijate huvi pälvinud teemad väljendavad, mida on kogetud kui ajamärgilist probleemi.
Laste kasvamine ja haridus taasiseseisvunud Eestis on olnud heitlike väärtushinnangute ja otsuste suunata. Parimat on tänaseks püüdnud leida juba mitu põlvkonda ning eriarvamuste ristumises on arengu peajoon järjest enam olnud läbi põimunud globaalsete suundumuste ettekirjutistega. Need on Eestis kulgenud uusliberalismi vaimus: orienteerumine pingeridadele, võistluslikkusele, efektiivsusele, hindamisele, valikute rohkusele, mitmekesisusele, standardiseerimisele. Struktuuride ümberseadistamises on tihti kannatanud sisu ja vahel on kaduma läinud inimene. Ent midagi ollakse ka võitnud: kindlasti võimaluste avardumises, uute vaatenurkade tulemises, suurenenud mitmekesisuses. Kuigi inimene muutub koos tema enese inspireeritud elutingimustega, on miski inimeses ja tema vajadustes jäänud samaks vaatamata sellele, mis ümberringi toimub. Nii ka kasvatuses ja hariduses - areng tähendab ka täna täienevaid teadvuse sisusid, jätkuvalt püüeldakse turvalisuse ja hea elu poole, hoolimine, õpetamine ja arengutingimuste loomine kuuluvad kasvatusse jäävalt. Jääva ja muutuva piirimail sünnivad ka kasvatusteaduslikud uuringud.
Tallinna Ülikooli kasvatusteaduste instituudi rohkem kui 20 olemasolu aastaga on ümbritsevas ilmas toimunud muutusi rohkem kui neid uuringutes kajastada jõutud. Seda nii kasvatust ja haridust puudutavates väärtushinnangutes, mõistetes kui ka problemaatikas. Kas on muutunud ka rahulolu ja rahulolematuse allikad, kas suudab ehk teadus reaalelus toimuvat laiemalt reflekteerida ja järele aidata, kuivõrd võime teatada täitunud soovidest ja sõnastada uusi, kas vabanemine nõukogude ideoloogia surve alt on teinud kasvatuse ja hariduse valdkonda teadmis-põhisemaks ja vabamaks? Vastamise teeb keeruliseks asjaolu, et kasvatusteaduslike uuringute põhjal sündinud publikatsioonid ilmuvad valdavalt ingliskeelsetes rahvusvahelistes ajakirjades ega kujune kohalikuks teadmiseks. Puudub ülevaade, mida üldse on uuritud ja mida järeldatud.
Raamatu „Kasvatustegelikkuse ajakajalisi peegeldusi: valik kasvatusteaduslikke uurimusi” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Kasvatustegelikkuse ajakajalisi peegeldusi: valik kasvatusteaduslikke uurimusi” seonduvad märksõnad: haridus, pedagoogika, kasvatus, artiklikogumikud
„Kasvatustegelikkuse ajakajalisi peegeldusi: valik kasvatusteaduslikke uurimusi” on pehmekaaneline raamat, 236 lk; 17,1 × 24,0 cm; ↔ 1,4 cm; 416 g.
Raamat „Kasvatustegelikkuse ajakajalisi peegeldusi: valik kasvatusteaduslikke uurimusi” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Kasvatustegelikkuse ajakajalisi peegeldusi: valik kasvatusteaduslikke uurimusi” ilmumisandmed: Tallinna Ülikooli kasvatusteaduste instituut, 2015
ISBN/EAN: 9789949292356 (978-9949-29-235-6)
Ostke raamat „Kasvatustegelikkuse ajakajalisi peegeldusi: valik kasvatusteaduslikke uurimusi” hinnaga 27.97
Spordi üldained: I tase
27.97
Väikese hiire päev
10.99
Mittestandardne laps
14.90
Töö traumeeritud lastega
34.94
Montessori väikelaps
24.94
Õpetajaraamat
21.70
Draakonid ei jaga
11.22
Sina oledki mu rõõm
11.11
Montessori beebi
24.99
Aitame lapse rääkima
25.95
Arenguvestlus õpilasega
24.94
Kui koolis on halb
19.91
Uus kool (komplekt)
49.49
Õppiv kool
49.49
Andragoogika
34.94
Lapse väärkohtlemine II
34.94
Sensoa lipusüsteem
34.94
Troonipärijad
34.94
Õpetaja õpiabi
34.94
Kas Eesti PISA on viltu?
33.93
Digi paneb liikuma
33.33
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525