Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.

NB! Raamatust „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” on saadaval rohkem kui üks variant.
Palun vaadake täpsemat infot altpoolt.




Teemad: PsühholoogiaSuhted, suhtlemineEneseabi

Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit


„Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” on lakkadega pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: vähekasutatud.


Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit kaanepilt – front cover

Hind: 21.70


Autor: Raul Rebane.


Toimetanud Katrin Streimann. Kujundanud Einike Soosaar. Illustratsioonid: Jens Anton.




„Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” – tutvustus


Raamat on sõnumiga inimestele, kellel on vaja kas töö või sisemise vajaduse sunnil rääkida suurema arvu inimestega kui oma lähem ring. Esinemis- ja avaldamisvõimalused on viimastel aastatel kasvanud plahvatuslikult ja järjest rohkem on vaja arvamusi ja arvajaid.

Kuidas kujundada oma esinemiste ideoloogiat (oma lugu), kuidas koostada sõnumeid, kuidas valmistuda esinemisteks kuni riietuseni välja on raamatus kokku võetud 8 reegliga. Oma kogemusi jagavad Eesti tippajakirjanikud, kellel on kümnete tuhandete intervjuude kogemusi. Raamatu „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” harjutused on koostatud viisil, et neid on võimalik ka kodust üksi teha ja saavutada kiiresti oma oskuste paranemine.

Kaasaeg ei ole aga ainult võimalused, vaid ka suured riskid imagole. Kriiside ja ohtude peatükkidest on võimalik õppida, mida nende vältimiseks tuleb teha.

Raamatu „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” ideoloogia võtab kokku mõte „Täna oli viimane päev sinu elus, kui sul võis tekkida mõte suhelda meediaga ilma ettevalmistuseta!”



Raamatu „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” sisukord

Raamatu „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” seonduvad märksõnad: meedia, teleajakirjandus, meediasuhted, avalik esinemine, ärevus, emotsioonid, psühholoogiline ettevalmistus, enesejuhtimine, nõuanded, harjutused



Raamatu „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” tehnilised andmed


„Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” on lakkadega pehmekaaneline raamat, 184 lk; 15,0 × 21,0 cm; ↔ 1,2 cm; 318 g.


Raamat „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” ilmumisandmed: Menu Meedia, 2019


ISBN/EAN: 9789949686070 (978-9949-686-07-0)

Ostke raamat „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” hinnaga 21.70




Raamatust „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” on olemas ka järgmised eksemplarid


Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit
Lakkadega pehmekaaneline raamat.
184 lk; 15,0 × 21,0 cm; ↔ 1,2 cm; 318 g.
Seisukord: uus, eeslehel autori autogramm.
Ilmumisandmed: Menu Meedia, 2019

Autor: Raul Rebane.


Toimetanud Katrin Streimann. Kujundanud Einike Soosaar. Illustratsioonid: Jens Anton.

Asub Laos nr 2, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.

Ostan selle eksemplari hinnaga 24.74





Soovitame lisaks väljaandele „Hirmust eduni: meediasuhtluse 8 reeglit” vaadata ka neid trükiseid:






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525