„Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on kõvakaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.
Hind: 41.70
Autor: Matt Watkinson.
Inglise keelest tõlkinud Epp Velbri.
Originaali pealkiri: The ten principles great customer experiences.
Toimetanud Signe Rummo. Kujundanud Janek Saareoja.
Kliendid on võimsad, neil on kõva hääl, nende käes on õigus valida ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Sellegipoolest saab igaüks luua hea kliendikogemuse.
Kliendikogemus ei piirdu ainult toote või teenuse ostmisega. Selle alla kuulub kliendi igasugune kokkupuude ettevõttega, alates reklaami nägemisest kuni toote kasutusmugavuse ja lepingu lõpetamiseni. Kliendikogemusega tuleb arvestada ettevõtte ja toote loomise algusest peale tegevuse igas aspektis.
Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski teise ettevõtte poole pöördumast. Tänapäeva avatud maailmas on ettevõttel väga raske teeselda, et ta on miski, mida ta tegelikult ei ole. Brändi määratleb see, mida tarbijad üksteisele räägivad, mitte aga see, mida bränd püüab tarbijale enda kohta rääkida.
Raamatus „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on 10 põhimõtet, mida saab oma klientide kogemuse parandamiseks järgida igaüks, olenemata tegevusalast. Muudatused, mida kliendid hindavad, ei pruugi sugugi olla keerulised ega hirmkallid.
Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu aasta parim juhtimisraamat 2014.
Raamatu „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” seonduvad märksõnad: kliendid, kliendikogemus, klienditeenindus, kliendisuhted, kliendirahulolu, konkurentsivõime, tarbijakäitumine, organisatsioonikommunikatsioon, kliendisuhete juhtimine, ettevõttestrateegia, nõuanded
„Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on kõvakaaneline raamat, 240 lk; 15,6 × 21,7 cm; ↔ 2,3 cm; 386 g.
Raamat „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” ilmumisandmed: Äripäev, 2016
ISBN/EAN: 9789949560608 (978-9949-560-60-8)
Ostke raamat „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” hinnaga 41.70
Kes näppas minu juustu?
13.93
Kirjastaja jälg
17.71
Eesti ja eestlus Leedus
14.70
Utoopia realistidele
19.91
Kuidas naised otsustavad
38.83
Jala jälg
19.91
Väike valge riik
13.93
Püha lehm
24.94
Tagasi Vene võimu all
11.90
Arenda võimeid
27.97
Julge
27.97
Suhtlemise kunst
27.97
Kes on tõeline juht?
24.94
Tõe kehastus
16.96
Sõjakunst
9.39
Buddha ja mässaja
28.82
Soovmõtlemine
24.94
Uued siiditeed
25.50
Raha psühholoogia
23.93
Rahasaladused
21.70
21 õppetundi
18.81
Eesti 100 aastat tagasi
18.18
Koer nimega Money
25.95
Intuitsioon töös
34.94
Erhard Dehio
28.82
Tappidest lahti maailm
24.50
Kuidas kirjutada tekste?
16.96
Võti tulevikku 2024
0.00
Kingitus!
Väärtpaberite teejuht
21.70
Juhtimise argipäev
34.94
Raha ajalugu
12.92
Ostujõud
9.99
Torm enne vaikust
32.99
Patt viib võidule
17.97
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525