„Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: sisult uueväärne, kaante nurgad kergelt murtud-painutatud.
Mari-Liis Velberg (2006). Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel. Tallinna Ülikool. Sotsiaalteaduskond. Sotsiaaltöö osakond. Magistritöö. Käsikiri. Tallinn. 87 lk, 51 kirjanduse allikat, 1 tabel, 6 joonist, 4 lisa.
Foorumteatri kui maailmas levinud sotsiaalteatri meetodi tutvustamine eestlastele on tähtis olukorras, kus üha enam räägitakse vajadusest koolinoortele individuaalselt läheneda ja võimalikult erinevaid meetodeid leida käsitlemaks sotsiaalseid probleeme nii kooli kontekstis kui ka laiemalt ühiskonnas.
Seadsin eesmärgiks saada ülevaade foorumteatrist kui ühest võimalikust ennetusmeetodist sotsiaalsete probleemide käsitlemisel töös koolinoortega, vägivalla näitel. Seega on töö aineks foorumteatri võimalused ennetustööks. Kavatsesin tutvuda foorumteatri praktiseerija kogemuste ja arvamustega, mis puudutavad foorumteatri olemust ja kogemusi selle rakendamisel vägivalla ennetuse eesmärgil. Planeerisin saada teadlikuks ka koolis töötavate spetsialistide seisukohtadest vägivalla ja ennetusmeetodite osas. Lisaks soovisin koguda informatsiooni foorumteatri alasest kirjandusest. Foorumteatri etendusel osalenud põhikooli noortelt saadud tagasiside põhjal soovisin analüüsida noorte ootuseid etendusele ja nii muljeid kogetud foorumteatri etendusest kui ka vägivalla ennetusmeetoditest oma koolis. Eelneva põhjal oli ülesandeks kirjeldada, milline on vastuvõtt foorumteatri etendusele, milline võib olla foorumteatri etenduse mõju ja milliseid vägivalla ennetusmeetodeid lapsed eelistavad.
Uurimuse objektiks on ühelt poolt foorumteatri pikaaegse praktiseerija mõtted ja kogemused ning teiselt poolt 6 Tallinna kooli 6ndate klasside õpilaste tunded, arvamused, mõtted, muljed, mis seotud foorumteatriga laiemalt ja foorumteatri kui võimaliku vägivalla ennetusmeetodiga (ka vägivalla ennetusmeetoditega laiemalt). Kolmandaks uurimisobjektiks määratlen õpilastega kooli keskkonnas tegelejate mõtted ja muljed, mis on seotud koolivägivalla ja selle ennetustemaatikaga.
Empiirilise materjali kogumiseks kasutasin teemaintervjuud, avatud küsimustega ankeetküsitlust ja fookusgrupi intervjuud.
Uurimistöö tulemusena võib väita, et läbi sotsiaalpedagoogilise, kitsamalt rõhutute pedagoogika perspektiivi saab foorumteatrit käsitleda kui ühte võimalikku sotsiaalseid probleeme ennetavat meetodit. Foorumteater võib soodustada inimestevahelist kommunikatsiooni, ühiskonnas täisväärtuslikumalt osalemist ja eneseaktualiseerimise õppimist. Nii täiskasvanud kui koolinoored on kindlad, et vägivald on probleem, mille lahendamiseks ei ole efektiivseid võimalusi. Lisaks vägivallale on ka paljusid teisi sotsiaalseid probleeme, millega tegelemisel võiks foorumteatrit rakendada. Koolinoored võtsid foorumteatri vastu vaimustusega. Foorumteater võiks aidata eriti neid koolinoori, kellel tavapäraselt on vähem võimalusi oma mõtete valjult välja ütlemiseks. Foorumteatri meetodi kasutamine koolivägivalla ennetustöös on andnud märkimisväärseid tulemusi Walesis ning võiks leida rohkem rakendust ka Eestis.
Käesoleva magistritöö võtmesõnad: ühiskondlik teater, foorumteater, sotsiaalne probleem, emotsionaalne intelligentsus, koolivägivald, ennetustöö, noor.
Raamatu „Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel” seonduvad märksõnad: sotsiaalpedagoogika, koolivägivald, foorumteater, interaktiivsus, aktiivõpe, ennetamine, magistritööd, õppematerjalid
„Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel” on pehmekaaneline raamat, 75 lk; 21,1 × 29,7 cm; ↔ 0,5 cm; 263 g.
Raamat „Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel” ilmumisandmed: VAT Teater, 2008
Ostke raamat „Foorumteatri rakendamise võimalusi koolivägivalla ennetustöö näitel” hinnaga 34.94
Spordi üldained: I tase
27.97
Väikese hiire päev
10.99
Mittestandardne laps
14.90
Töö traumeeritud lastega
34.94
Montessori väikelaps
24.94
Õpetajaraamat
21.70
Draakonid ei jaga
11.22
Sina oledki mu rõõm
11.11
Montessori beebi
24.99
Aitame lapse rääkima
25.95
Arenguvestlus õpilasega
24.94
Kui koolis on halb
19.91
Uus kool (komplekt)
49.49
Õppiv kool
49.49
Andragoogika
34.94
Lapse väärkohtlemine II
34.94
Sensoa lipusüsteem
34.94
Troonipärijad
34.94
Õpetaja õpiabi
34.94
Kas Eesti PISA on viltu?
33.93
Digi paneb liikuma
33.33
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525