Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Majandus, äri

E-turunduse alused


„E-turunduse alused” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.

E-turunduse alused kaanepilt – front cover

Hind: 14.74


Autor: Erti Luik.





„E-turunduse alused” – tutvustus


Raamat annab ülevaate erinevatest e-turunduse võimalustest läbi praktiliste näpunäidete, mis on toodud Eesti konteksti. Loodetavasti välistab teatud põhitõdede tundmine vajaduse jalgratast leiutada ning tagab, et Internet haaratakse ettevõtte turundustegevusse teadlikult ja planeeritult, mitte kuhja peale või tagant järele.

„E-turunduse alused” on hea käsiraamat ettevõtjale, turundajale, majandus- ja IT üliõpilasele. Siit saab süsteemse ülevaate e-turunduse võimalustest ja lahendustest.



Raamatu „E-turunduse alused” sisukord

Raamatu „E-turunduse alused” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „E-turunduse alused” seonduvad märksõnad: turundus, e-turundus, Internet, veebisaidid, internetireklaam, sotsiaalsed võrgustikud, käsiraamatud



Raamatu „E-turunduse alused” tehnilised andmed


„E-turunduse alused” on pehmekaaneline raamat, 164 lk; 14,8 × 21,0 cm; ↔ 0,8 cm; 250 g.


Raamat „E-turunduse alused” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „E-turunduse alused” ilmumisandmed: Erti Luik, 2008


ISBN/EAN: 9789949158201 (978-9949-15-820-1)

Ostke raamat „E-turunduse alused” hinnaga 14.74



Soovitame lisaks väljaandele „E-turunduse alused” vaadata ka neid trükiseid:


Julge
Julge

27.97


Võti tulevikku 2024
Võti tulevikku 2024

0.00
Kingitus!





© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525