„360° mudel tööandja brändingus” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.
Tööandja bränding peaks olema iga tänapäevase ettevõtte strateegia osa, et kujundada ettevõtte mainet potentsiaalsete töötajate seas ja eristuda valdkonna teistest ettevõtetest. See annab tugeva konkurentsieelise, kui ettevõtte olemasolevad töötajad on kõrgelt motiveeritud ja hindavad oma tööandjat ning see talentidele väljastpoolt samuti nähtavale tuuakse. On teada tõde, et bränd ei ole enam see, mida ettevõte ise enda kohta ametlikes kanalites välja ütleb, vaid bränd on see, mida ütlevad ettevõtte kohta selle töötajad ja ka kliendid. Mida teadlikumalt tööandja brändingule läheneda, seda suurem on sellest saadav kasutegur.
Niisiis – sul on äge tiim, töökultuur ja -keskkond, aga see on visa välja paistma? Pole lugu! Siit raamatust leiad kõik vajaliku, et tööandja brändinguga algust teha või ettevõtte olemasolev strateegia värske pilguga üle vaadata.
Persoonibrändingu eksperdid ja raamatu „Bränd nimega Sina” autorid Olesija Saue ja Evelin Org tutvustavad 360 kraadi mudelit, mis ühendab korporatiivbrändingu, tööandja brändingu ja töötajate persoonibrändingu. Nende kooskõla aitab luua tugeva ja eristuva brändi, mis tagab ettevõtte stabiilse kasvu ja edu. Nii saad luua kestvat väärtust ja olla oma konkurentidest alati sammu võrra ees. Mõistagi on sel ka omad väljakutsed, nagu töötajate kaasamine ja motiveerimine, tegevuste kooskõlastamine ettevõtte üldiste eesmärkide, turundusstrateegia ja brändi väärtustega, sõnumite autentsus ja vastavus tegelikule pildile. Ka neist räägitakse raamatus lähemalt, et hajutada ära veel viimased kõhklused ja hirmud enne tegudele asumist.
Autorid on võtnud lähema vaatluse alla mitme tuntud Eesti ja ka välismaise ettevõtte või avaliku asutuse kontseptsioonid, et teemat case study’de toel avada. Lugejal on võimalik täpselt ära näha, mille on ettevõte eesmärgiks võtnud, mis samme selle saavutamiseks astunud, kuidas tulemusi mõõtnud ja missugused õppetunnid omandanud. Inspiratsiooninäiteid on seinast seina: Microsoft, Google, Starbucks, Haridus- ja Noorteamet, Bolt, LHV, SEB, Nordea, Südameapteek, Politsei- ja Piirivalveamet, Testlio, Fujitsu Estonia, Telia Eesti jne. Raamatus pakutud lisade abil saad teha auditi enda tööandja sisemisele ja välisele brändile, luua tegevusplaani ja palju muudki, et ka enda bränd paremini nähtavale tuua.
Raamatu „360° mudel tööandja brändingus” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „360° mudel tööandja brändingus” seonduvad märksõnad: juhtimine, organisatsioonid
„360° mudel tööandja brändingus” on pehmekaaneline raamat, 396 lk.
Raamat „360° mudel tööandja brändingus” on Laos nr 3, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.
Raamatu „360° mudel tööandja brändingus” ilmumisandmed: Äripäev, 2024
ISBN/EAN: 9789916750360
Ostke raamat „360° mudel tööandja brändingus” hinnaga 44.44
Bränd nimega sina
22.22
Kirjastaja jälg
17.71
Eesti ja eestlus Leedus
14.70
Utoopia realistidele
19.91
Kuidas naised otsustavad
38.83
Jala jälg
19.91
Väike valge riik
13.93
Püha lehm
24.94
Tagasi Vene võimu all
11.90
Arenda võimeid
27.97
Julge
27.97
Suhtlemise kunst
27.97
Kes on tõeline juht?
24.94
Tõe kehastus
16.96
Sõjakunst
9.39
Buddha ja mässaja
28.82
Soovmõtlemine
24.94
Uued siiditeed
25.50
Raha psühholoogia
23.93
Rahasaladused
21.70
21 õppetundi
18.81
Eesti 100 aastat tagasi
18.18
Koer nimega Money
25.95
Intuitsioon töös
34.94
Erhard Dehio
28.82
Tappidest lahti maailm
24.50
Võti tulevikku 2024
0.00
Kingitus!
Väärtpaberite teejuht
21.70
Juhtimise argipäev
34.94
Raha ajalugu
12.92
Ostujõud
9.99
Torm enne vaikust
32.99
Patt viib võidule
17.97
Panganduskeel
11.99
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525